Система “Митра”

Система відеоспостереження і диспетчеризації транспорту «Мітрал» функціонує на двох рівняхдиспетчерському (центральному) і агентському (мобільномупересувному чи переносному). «Мітрал» є складовою Автоматизованої Системи Контролю Експлуатації Транспорту і працює на базі мобільного багатофункціонального апаратнопрограмного комплексу АСКЕТМОБ і стаціонарного комплексу АСКЕТ.

Функції, які виконуються системою «Мітрал» на диспетчерському рівні:

* Моніторинг місцезнаходження всіх транспортних засобів автопарку;

* відеоспостереження за транспортними засобами автопарку в процесі їх руху;

* аудіоспостереження за звуковий обстановкою всередині і поза транспортних засобів;

* Архівне збереження відеоаудіо записів і фактичного маршруту руху всіх транспортних засобів автопарку.

Функції, які виконуються системою «Мітрал» на агентському (мобільному) рівні:

 
* Моніторинг місцезнаходження всіх транспортних засобів автопарку;

* відеоспостереження за транспортними засобами автопарку в процесі їх руху;

* аудіоспостереження за звуковий обстановкою всередині і поза транспортних засобів;

* Архівне збереження відео-аудіо записів і фактичного маршруту руху всіх транспортних засобів автопарку.

Функції, які виконуються системою «Мітра-л» на агентському (мобільному) рівні:

* Доступ до центральних баз даних з терміналу транспортного засобу;

* Автоматизоване отримання целеуказаний та прокладання маршруту до точки;

* Локальна архівація відео-аудіо записів і фактичного маршруту руху транспортного засобу;

* Автоматична синхронізація локального архіву в центральний при прибуття транспортного засобу в парк.

Програмні Модулі системи «МІТРА-л»:

* ПМ «Відео-Спостереження»: Одночасне виведення відео-зображень з камер усіх транспортних засобів на монітори диспетчеризації в реальному режимі часу; Виведення збільшеного відео-зображення з камер транспортного засобу, зазначеного диспетчером в реальному режимі часу;

* ПМ «Аудіо-Моніторинг»: Прослуховування аудіо-потоку з мікрофонів транспортного засобу, зазначеного диспетчером в реальному режимі часу;

* ПМ «Позиціонування»: Визначення координат транспортних засобів та відображення їх місцезнаходження на карті;

Відображення параметрів руху транспортних засобів (швидкості, напрямку тощо);

Внесення додаткових параметрів транспортних засобів (номери патрулів, пункт призначення, тощо);

* ПМ «Навігація»: Прокладка маршруту руху до зазначеної оператором або диспетчером точці; Пошук по базі даних адрес та географічних об’єктів;

* ПМ «Целеуказаний»: Автоматизована передача целеуказаний і маршрутів руху між диспетчерським центром і терміналами транспортних засобів;

* ПМ «Доступ до Центральних Баз Даних: Доступ до центральних баз даних для оперативного отримання інформації на терміналі транспортного засобу; Можливість одночасної інтеграції з кількома центральними базами даних; Можливість інтеграції локальної бази даних в термінал транспортного засобу;

* ПМ «Архів»: Збереження відео-аудіо записів з транспортних засобів протягом трьох місяців (і більше); Збереження фактичних маршрутів руху, точок зупинки і часу стоянки транспортних засобів протягом 1 року; Можливість визначення місцезнаходження зазначеного транспортного засобу в зазначений час з відтворенням відео-аудіо обстановки при аналізі інцидентів.

Сфери застосування системи «Мітра-л»:

* Інформаційно-аналітичні центри силових структур: ДАІ, МВС, МНС та інші;

* Центри супроводження банківських автомобілів інкасації, вантажних перевезень, пасажирського транспорту;

* Системи відстеження транспортування важливих вантажів і об’єктів підвищеної небезпеки;

* Особисті бортові системи автофиксации параметрів руху та дорожньої обстановки;

* Приватні охоронні системи, інше.

 
 

Comments are closed