Системи офісного зв’язку

Система зв’язку установи або промислового підприємства в загальному випадку являє собою як набір засобів для зв’язку з «зовнішнім світом» так і для внутрішнього зв’язку, в межах самої установи.  Зовнішні телекомунікації забезпечують зв’язок з міською телефонною та радіотрансляційної мережами, системами телефонної, телеграфної і телетайпному зв’язку різного рівня (загальнодержавного, регіонального і відомчого), а також каналами мереж передачі даних. У свою чергу, внутрішня зв’язок необхідна для забезпечення адміністративної та технологічної діяльності в межах території самої установи. В залежності від специфіки його виробничої діяльності частка внутрішнього зв’язку може досягати 75% від загального обсягу всіх телекомунікаційних потреб установи. Існує два способи побудови систем внутрішнього зв’язку. Перший передбачає побудову системи внутрішнього зв’язку на базі офісної телефонної мережі за допомогою офісної АТС . При цьому частина ресурсів використовується для телефонного зв’язку між абонентами всередині установи, а частину – для зв’язку з міською та/або відомчої телефонної мережею. Сучасні АТС володіють потужними комутаційними можливостями і розвиненим рівнем сервісу, а широкий вибір термінального обладнання дозволяє інтегрувати у офісну телефонну мережу не тільки систему внутрішнього телефонного зв’язку, але і різні системи технологічного та адміністративного забезпечення (наприклад, сигналізації, контролю доступу в приміщення та ін). Застосування АТС – практично універсальний спосіб побудови відомчих систем внутрішнього зв’язку, хоча і не завжди ефективний і виправданий. Телефонія як вид зв’язку часто буває надмірною для програм внутрішнього зв’язку, або, навпаки, вимоги, що пред’являються до внутрішнього зв’язку, не можуть бути реалізовані засобами АТС. І в тому і в іншому випадку побудова або модернізація системи внутрішнього зв’язку на основі АТС не дасть необхідного результату та/або з економічної точки зору не виправдає себе.Другий спосіб заснований на застосуванні спеціалізованого обладнання внутрішнього зв’язку (воно може функціонувати як самостійно, так і в складі АТС, розширюючи їх можливості). Це забезпечує побудову ефективної системи, яка буде найбільш повно відповідати специфіці виробничої діяльності даної установи і мати оптимальне співвідношення ціна/якість.Виробники телекомунікаційного обладнання пропонують широкий вибір засобів для організації внутрішнього зв’язку . Можна виділити дві основні групи таких засобів для організації пейджинга і інтеркома.Пейджинг (paging) – одностороння передача будь-якого повідомлення співробітникові, чиє конкретне місцезнаходження на території даної установи невідомо, чи сповіщення групи працівників або відвідувачів закладу.

Інтерком (intercom) – двостороння зв’язок між співробітниками установи та/або між співробітниками та відвідувачами закладу. До засобів інтеркома відносяться, наприклад, широко відомі відомчі системи селекторного зв’язку, домофони, переговорні пристрої з приміщеннями обмеженого доступу.

Запропонований поділ систем внутрішнього зв’язку (системи пейджинга і інтеркома) – досить умовне. Більшість виробників обладнання внутрішнього зв’язку йдуть по шляху розширення функціональності своїх продуктів: системи інтеркома доповнюють деякими можливостями аудиопейджинга і, навпаки, системи аудиопейджинга комплектують засобами для відповіді абонента. Тим не менш, незважаючи на деяку розмитість кордонів, основне призначення обладнання залишається орієнтованим або на пейджинг, або на інтерком, і запропонований поділ, на думку авторів, може бути корисно при виборі конкретної системи.

Сьогодні одним з динамічно розвиваються секторів ринку телекомунікацій є сектор офісної зв’язку і корпоративних мереж зв’язку. Для нього характерний широкий спектр телекомунікаційних послуг і високий рівень технології, що є необхідною умовою для вирішення складних виробничо-технічних завдань. Ми здійснюємо комплексний підхід до потреб замовників у високоякісній, професійному обладнанні офісної телефонного зв’язку.

У відповідності з потребами замовників, ПрАТ «КОТС» поставляє устаткування телефонного зв’язку для ємностей від 8 до 10000 абонентів, включаючи мережеві рішення, голосову пошту та програми управління, різні додатки, властиві сучасним цифровим телефонним станціям, центри обробки викликів (Call Center), центри обробки повідомлень (Contact Center – voice /fax/data/e-mail/WEB), обладнання микросотовой зв’язку стандарту DECT та ін.

Весь технологічний ланцюжок – аудит, проектування, постачання обладнання, інсталяцію, навчання користувачів і супровід ми беремо на себе і гарантуємо високу якість функціонування, а також оптимальні ціни.Застосовувані нами технологічні рішення Avaya допомагають замовнику збільшувати гнучкість і знижувати витрати. Наша універсальна архітектура для компаній спрощує впровадження програм для голосового зв’язку, відеоконференцій і спільної роботи. Уніфіковані комунікації Avaya забезпечують істотну економію та еволюційний шлях, який дозволяє максимально використовувати наявні системи голосового зв’язку.
Коли бюджети скорочуються, а потреби ростуть, приходить час оптимізації Ваших систем зв’язку.

Відкрита архітектура рішень Avaya Unified Communications забезпечує їх сумісність із раніше встановленими у Вас бізнес-додатками. А отже, економить Ваші гроші.
Технологія віртуалізації Avaya дозволяє управляти всіма комунікаціями Вашої організації з одного центру. А значить, забезпечує ще більшу економію.

Розширення можливостей при одночасному зниженні витрат. Звучить привабливо? Завдяки уніфікованим рішенням Avaya ваші співробітники – де б вони не перебували – чи зможуть оперативно та ефективно взаємодіяти з клієнтами та між собою.

Безшовна інтеграція
Перетворіть обмін миттєвими повідомленнями в сеанс конференц-зв’язку. Відповідайте на повідомлення по телефону. Приймайте дзвінки на робочий номер, перебуваючи в аеропорту. Де б Ви не знаходилися і якими каналами зв’язку Ви користувалися, Вам гарантований прямий доступ до корпоративних ресурсів через звичний інтерфейс.

Підтримка рішень різних виробників
Уніфіковані комунікації об’єднують системи, пристрої і додатки різних виробників. Ми підтримуємо відкриті протоколи і стійке взаємодія з рішеннями інших виробників через стандартні інтерфейси, забезпечуючи зниження вартості володіння і підвищення гнучкості системи.

Надійність і безпека
Рішення, які базуються на технології Avaya використовуються вже багато років в самих різних організаціях – від невеликих компаній потужних корпорацій.

 
 

Comments are closed